niedziela, 26 lutego 2012

F1 2011 SPOLSZCZONE

F1 2011 to zdecydowanie najlepsza symulacja Formuły 1 jaka do tej pory powstała. Za jej produkcję odpowiada brytyjskie studio Codemasters, znane m.in. z takiego hitu jak DiRT. W robieniu ścigałek wspomniana ekipa nie ma sobie równych, co wspomniana przeze mnie na początku gra tylko potwierdza.

Porównanie F1 2010 z F1 2011 - zmiany i nowości

F1 2011 zachwyca piękną grafiką, szczegółowością torów i okolicznych terenów, realistycznie odwzorowanym systemem jazdy oraz mnogością trybów zabawy. Poza zachwytami jest oczywiście kilka niedoróbek, ale to nie czas na recenzję i wytykanie błędów, tym bardziej że owa produkcja bardzo przypadła mi do gustu. Jeżeli macie ochotę bardziej wgryźć się w temat, to tutaj macie pełną recenzję tytułu.
Dla mnie jedynym minusem utrudniającym zabawę był brak spolszczenia. Moje zdziwienie było tym większe, że poprzednia część była w pełni zlokalizowana po polsku. Ale na szczęście czego nie zrobili autorzy, wykonali amatorzy-fani. Wspomniane amatorskie spolszczenie napisów przetestowałem i sprawdza się znakomicie, tak więc jeżeli również wolicie rodzimy język to tutaj możecie pobrać spolszczenie.
Życzę udanej zabawy i mam nadzieję że mój pierwszy post nie wyszedł najgorzej. Hejos.

3 komentarze:

  1. spolszczenie od RadolSzczecin było już dobre kilka miesięcy wcześniej więc nie śpieszyli się ci z ironsquad

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki temu materiałowi zyskałem ochotę do powrotu do serii F1. Jestem fanem tego sportu motorowego i granie w F1 sprawiało mi radochę do czasu wyjścia kolejnej części czyli F1 2010, która była kompletną klapą. Jednak jak widzę, że w Twoich opiniach gra dobrze się prezentuje. Więc może i ja sprezentuje tą grę sobie?

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń